8 grudnia 2015

Konkurs i trzy ogłoszenia!

/
7 Komentarzy


1. Przypominam o konkursie, w ktorym do wygrania są dwie książki "Dzienniki japońskie". Z racji zbyt małej liczby zgłoszeń, konkurs jest przedłużony do 15 grudnia! Nie macie pomysłu na świąteczny prezent? Zapraszam do linku poniżej!

KONKURS - Dzienniki japońskie

2. 20 listopada o godzinie 18:02 na świat przyszła córa moja i Lubego. Do samego końca nie znaliśmy płci dziecka, więc była to dla nas długo wyczekiwana niespodzianka. Mama i dziecko mają się dobrze. :)


3. 11 stycznia lecimy naszą trójką na trzy tygodnie do Japonii i mam nadzieję zebrać trochę materiałów na notki blogowe. Na pewno będziemy w Tokyo/Yokohamie oraz w Kansai.
A w między czasie czekają nas pierwsze polsko-japońskie Święta i Nowy Rok!


7 komentarzy:

  1. Ojej, gratuluję. :)
    Od dawna czytam twojego bloga i się zastanawiałam czemu tak długo nie piszesz Gratuluję i mam nadzieję że maluch będzie się dobrze chował. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :). Oby córcia chowała się zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję!!!! Podziwiam postawę że nie chcieliście znać wcześniej płci dziecka. U mnie w około dla każdego jest to ważne by wcześniej wiedzieć czy to chłopiec czy dziewczynka ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :) Życzę udanego pobytu w Japonii i czekam z niecierpliwością na nowe posty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj siedze i cichutko czytam notki, ale tym razem musze cos napisac. Gratuluje coreczki! Mam nadzieje, ze maz rowniez ma sie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje! Teraz ciekawość mnie zżera jak ma na imię wasza mala iskierka.

    OdpowiedzUsuń