21 grudnia 2015

Wyniki konkursu!

/
3 Komentarzy
Wyniki konkursu - Dzienniki japońskie!

Poniższe osoby proszę o skontaktowanie się ze mną jak najszybciej poprzez mail (adres podany na blogu) lub FB!

1. Kirei, autorka komentarza:
Sztuki walki mnie nie pociągają, ale bardzo chciałabym nauczyć się tradycyjnej sztuki parzenia herbaty. Po przeczytaniu powieści "Tysiąc żurawi", gdzie ta ceremonia stanowi bardzo ważny element historii i po tym, jak w przeróżnych muzeach i sklepach, nie wspominając o filmach napatrzyłam się na przecudne czarki do herbaty, bardzo chciałabym choćby raz wziąć udział w takiej ceremonii. Co więcej, wydaje mi się, że byłaby to doskonała okazja do wyciszenia się, relaksu, niemal medytacji, czego akurat bardzo potrzebuję w moim życiu. 

2. Magda, autorka komentarza:
chciałabym się nauczyć kendo! wszystkie sztuki walki są piękne... ich ruchy wyglądają jak niewinny taniec, a jednocześnie mogą być zabójcze... to połączenie delikatności gestów z ich możliwością zapewnienia obrony jest niezwykłe i takie azjatyckie, idealnie oddaje ducha całej azji, jej dwoistość... jednoczesne umiłowanie piękna współistnieje z bezwzględnością i praktyczną możliwością zapewnienia sobie bezpieczeństwa :)


Gratuluje wygranym!


3 komentarze:

  1. huraaa bardzo dziękuję! nigdy nie byłam w japonii ale dzięki książkom mogę ją poznawać :)
    pozdrawiam
    magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka przeczytana. a jako że przyszła do mnie i sama traktuje o 'drodze' puściłam ją w obieg i pozwoliłam jej pójść dalej... ciekawe do ilu rąk trafi, o ile domów zahaczy... postaram się to śledzić :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę i dziękuję za wybór mojego komentarza :)

    OdpowiedzUsuń