2 czerwca 2013

Przęgląd ostatniego tygodnia maja

/
11 Komentarzy
Ostatni tydzień nie był za bardzo udany. W niedziele dostałam masowego ataku alergii/astmy co uczyniło cały tydzień bardzo przykrym. Obecnie wciąż męczy mnie kaszel i żadne leki zdają się na razie nie pomagać. Tak mnie to wszystko wykańczało, że chodziłam spać około 21. Na dodatek w piątek przewróciłam się jadąc na rowerze na stację i skaleczyłam sobie nogę. Niezbyt poważnie, ale rana jest na kostce, którą cały czas ruszam, więc rana się nie może zagoić. I co gorsze, porysowałam sobie mój nowy różowy rower!!!! 

Z dobrych rzeczy - jeździłam 2 razy firmowym samochodem i był to mój debiut na japońskich ulicach. Trochę poćwiczę i będzie dobrze. Denerwujące są tylko limity prędkości. 80 na autostradzie i 50 w mieście/na pustych i prostych drogach pośród pól.

Na szczęście mam wolny cały weekend (2 dni wolnego - szaleństwo!). Wczoraj byliśmy z Lubym w Osace na randce. Z różnych powodów randka musiała być wewnątrz i niestety pomysł z kinem nie wypalił z powodu mojego kaszlu, więc spędziliśmy część dnia w Round 1. 

Wyścigi konne

Kolacja - jedzenie na patyku (kushi)




11 komentarzy:

  1. Mnie tez ostatnio astma dreczy. Cos w powietrzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekarz mi mowil, ze jakies trawy kwitna teraz, ale ja nie mam pojecia czy jestem na nie uczulona czy nie. Dzisiaj troche lepiej, wiec moze nie pylki tylko stres?

      Usuń
  2. oj zdrówka-może jakieś inhalacje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda twoja kolacja, mam nadzieję, że również dobrze smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam
    mam nadzieję, że ataki się skończą.
    Chcę polecieć do Japonii i chociaż troszkę zwiedzić. Lipa jeśli chodzi o język a przelot i zakwaterowanie.. cóż :(

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. 80 tylko czyli zmienili koledzy japońscy mówili że 100 na autostradach ... No to życzę zdrowia u nas są tylko burze i deszcze ... Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoretycznie 80 (tak mowia znaki), pakrtycznie do 100-110 mozesz jechac bez strachu, ze cie zlapia

      Usuń
  6. Astma?W tak mlodym wieku?Zdrowie to majatek,trzeba szanowac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiek nie ma tutaj nic do rzeczy. Ja swoja mam od 7-8 roku zycia i bynajmniej nie dlatego, ze zdrowia nigdy nie szanowalam,

      Usuń
  7. A to przepraszam!A co jest powodem astmy u dziecka?Ja w tym wieku bylam okazem zdrowia(zasluga dbajacej matki)zreszta do tej pory nie znam szpitali i lekarstw,odpukac.Malzonek japonski,szczesliwy ze nie ma kwekajacej zony cudzoziemskiej,poniewaz z poprzednia musial wiecznie bywac w szpitalach,a to i koszty i stresujaca sytuacja dla faceta.Japonki sa watle i szczegolnie podatne na rozne nowotwory,one nie szanuja wlasnego zdrowia,pija alkohol,pala....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Astma moze byc wrodzona/dziedziczna lub spowodowana przez alergie, ktora powoduja geny i/lub np. niezdrowe powietrze.
      Nie pije, nie pale, a i tak mnie cos dopadlo. Nie ma jednej reguly.

      Usuń