5 listopada 2014

Liebster Blog Award 2014

/
0 Komentarzy
Kto by pomyslal, pierwszy raz mnie ktokowiek do czegos nominowal!
Lubie odpowiadac na wszelkiego rodzaju pytania, ankiety i tak dalej, wiec jedziemy!

Podziekowania za nominacje dla Hanmunsi. Oto jej pytania i moje odpowiedzi:

1. Wymień trzy słowa-hasła, z którymi kojarzy Ci się Korea, gdy o niej pomyślisz.
Zapach kimchi, lalusiowaci faceci z bojsbandow, operacje plastyczne.

2. Czym jest dla Ciebie szczęście?
Mozliwoscia samorealizacji, marzeniami i realizacja tych marzen. Zaspokajaniem swoich duchowych i zyciowych potrzeb.

3. W jakim dowolnym wydarzeniu chciałabyś/chciałbyś wziąć udział, gdyby złota rybka zechciała przenieść Cię w przeszłość, bez ograniczeń czasowych i czynnościowych?
Pierwsze przybycie obcokrajowcow do Japoni/feudalna Japonia, odkyrcie Ameryk. Zlote Wiek w Polsce.

4. Twoje popisowe danie to… (jeśli potrafisz gotować)
Leczo! I ostatnio Luby zachwycal sie moja pierwsza zupa miso. :)

5. Jaki film spowodował, że Twoje dotychczasowe życie zmieniło swój bieg, nawet na krótki okres czasu?
Duzo filmow mnie wzrusza, ale ciezko mi powiedziec, ktory jeden mial na mnie najwiekszy wplyw.

6. Czy pamiętasz swój najdziwniejszy sen, jaki kiedykolwiek Cię nawiedził?
Najczesciej snia mi sie koszmary... niektore sa zbyt straszne by je tu przytaczac. Gdy mieszkalam w domu moich rodzicow, to co jakis czas mi sie snilo, ze ktos sie do nas wlamuje. Jakis czas temu snilo mi sie, ze bedac w Singapurze wkrecily mi sie we wlosy dwa weze i nijak je bylo wyciagnac!

7. Co uważasz za swój największy sukces? Jakieś wydarzenie, osiągnięcie, itp.
Przeprowadzenie sie do Japonii! Dopiero teraz do mnie dochodzi co ja zrobilam i jak bardzo moi rodzice musieli sie o mnie martwic.

8. Czego najbardziej lubisz i nie lubisz w samej/samym sobie? Mam na myśli charakter, nawyki, zwyczaje, itp.
Lubie to, ze jestem wrazliwa i empatyczna. Nie lubie tego, ze nie potrafie wytrzymac dnia bez slodyczy (ale walczymy z tym!)

9. Lubisz dostawać prezenty, czy je dla kogoś kupować? Czemu tak, a nie inaczej?
I jedno i drugie. Ale nie lubie dawac i dostawac niepotrzebnych bibelotow. Bardziej by mnie ucieszyla zwykla kartka lub pocztowka albo kwiaty. :)

10. Czym zajmujesz się na co dzień, co nie jest powiązane w żadnym stopniu z Azją?
Moze juz nie na codzien, ale... uwielbiam tanczyc! Przez ponad 2 lata tanczylam regularnie salse, czasami nawet po 5 razy w tygodniu.


Do Liebster Blog Award nominuje:


Moje pytania to:
1.   Kim chciales/chcialas zostac bedac dzieckiem?
2.  Jakie jest twoje ulubione jedzenie? (wymien trzy)
3.  Iloma jezykami potrafisz mowic? Czy sa jakies, ktorych bys chcial/chciala sie nauczyc?
4.  Co robisz w wolnym czasie?
5.  Jaki jest twoj ulubiony kwiat lub roslinka?
6.  Czy umiesz ugotowac jakies japonskie danie?
7.  Co myslisz o tradycyjnym podziale rol damsko-meskich w Japonii – kobieta dba o dom a mezczyzna pracuje do poznych godzin nocnych?
8.  Ktore miasto lub miejsce w Japonii chcialbys/chcialabys najbardziej odwiedzic i dlaczego?
9.  Jaki jest twoim zdanie najwiekszy problem spoleczny w Japonii?
10. Czy uwazasz, ze samobojstwo jest rozwiazaniem czy ucieczka od problemow?
11. Gdybys mogl/mogla jeszcze raz wybrac swoja sciezke edukacji i kariery, czy byla by taka sama?



Brak komentarzy: