19 kwietnia 2016

Konkurs z okazji 1000 polubień na Facebooku!

/
30 Komentarzy
Stało się. 1000 polubień (a raczej 1001 zanim się zorientowałam). Z tej okazji obiecany konkurs/rozdawajka, w którym do wygrania jest KitKat o smaku sake!




Zasady są proste.
1. Trzeba lubić Szamanke w Japonii na FB
2. Trzeba zostawić komentarz pod tym postem z odpowiedzą konkursową.

!!Pytanie konkursowe!!
Jakiego smaku KitKata najchętniej byś spróbował/a? (smak może być istniejący lub wymyślony)

Konkurs będzie trwał do końca kwietnia. Wysyłka nagrody na cały świat!


30 komentarzy:

  1. Jacka Danielsa ;o))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzialam fantastycznego kitkata o smaku japonskiej kanapki z czerwona fasolka! Autentyk. Jako ze przyzwyczailam sie do nieco dziwnych deserow z fasolka, i nawet ja polubilam - bardzo chetnie bym sprobowala! :) PS Pozdrowienia z Malezji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie o smaku slonego karmelu! Zawsze i wszedzie :) Agnieszka Rozanska

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jestem 1004!!
    No eee - kurcze nie wiem! Nawet nad Sake się zastanawiam, bo chyba najpierw powinnam samo Sake spróbować, no ale jak wygram to będzie podwód żeby kupić i się schlać :)
    Ale tak na serio to ciekawią mnie smaki takie jak: serniczek, sakura (zielone batoniki) japońska śliwka lub melon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polewa z kawowej czekolady (nie przesłodzonej) i w środku nuta słonej pistacji prażonej. Gdyby takie coś istniało przepadłabym z kretesem :D mmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się KitKat o smaku dzieciństwa...słodki a zarazem delikatny...chociaż nie mam pojęcia, co by mogło oddać taki smak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo marzy mi się posmakować kwiatowego Kit Kata Sakura Cherry. :) Fanpage już od dawna w ulubionych. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu polubień , a więc i z chęcią biorę udział w konkursie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjadłabym kit-kata o smaku szpinak-owym: czyli czosnek plus szpinak ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Smak KitKata to matcha z sake o zapachu sakury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O smaku CZARNEJ herbaty! Congratulations on your success, your blog is really fascinating!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kitkat matcha, bo jest tak pięknie zielony, a ja kocham kolor zielony ♥ Tak w ogóle to ja bym chętnie spróbowała wszystkich tych "dziwnych" smaków, łącznie z sake.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że taki KitKat o smaku i zapachu (!) świeżo zmielonej kawy byłby dobry na początek dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najchętniej spróbowałabym kitkata o smaku zielonej herbaty - bo Japończycy mają talent praktyczny do łączenia smaków które teoretycznie się różnią

    OdpowiedzUsuń
  15. Owocowy! Każda kostka w innym smaku :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kitkat o smaku limonkowym w Białej czekoladzie z kawałkami skitelsow w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja chętnie spróbowałabym KitKat o smaku ciasta marchewkowego, które robi moja Mama.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kitkat o smaku ARBUZA :) Sam wafelek miałby ciemnozielony kolor i czerwony środek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chciałabym spróbować KitKat o smaku matchy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem 1010, chociaż od dawna śledzę blog :)Hmm... myślę że nie będę oryginalna, ale chciałabym spróbować KitKata o smaku owocu granatu, uwielbiam..., lub innego egzotycznego owocu jak pitaja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. KitKat z Polski. Smak pierogów ruskich, kiszonej kapusty lub ogórka. Idealne na zagrychę. Jeśli chodzi jednak o jakiś bardziej przyziemny smak, to myśle ze kogiel-mogiel było by w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. KitKat o smaku mango polany ciemną czekoladą! Mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie KitKat o smaku curry :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem 1012 lajkowiczem. Jak jest po Japońsku to niech będzie i po Polsku - Kit Kat o smaku czystej wódki!

    OdpowiedzUsuń
  25. KitKat zielona herbata oczywiście!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię jako Dorota Wysocka
    najchętniej spróbowałabym KitKata o smaku bigosu

    OdpowiedzUsuń
  27. O smaku figowym, z tymi malutkimi pesteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cytrynowo-ogórkowo-miętowego <3
    O kurcze kocham Kit-katy xD Nie wiem jakim cudem przed pięcioma minutami znalazłam tego bloga, ale czuję że zostanę tu na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdyby wymyślili Kitkata o smaku tortu czekoladowego z whiskey...;)

    OdpowiedzUsuń